torsdag 5 januari 2012

Mina barn

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja men en presentation av mina barn mm kanske är bra.

Maria, 31
Anna, 29
Tove&Elsa, 27
Pirko, 25
Christian,Douglas,Linus 21
Daniel, 17
Omar&Zaid 13
Aicha, 12
Eboh, 10
Emilia, 9
Stina&Emil,7
Signe, 5
Joel, 3

Jag har haft turen att få både tvillingar och trillingar och givetvis när trillingarna kom var den största utmaningen. Vid den tidpunkten hade jag en väldigt osund inställning till shopping som tyvärr gick ut över barnen. Tack och lov tog jag mig ur det beroendet (Tack Eva), nu shoppar jag bara för pengar jag har vilket är något jag håller hårt på. Nu tittar solen fram och Rodolfo är på jobbet så det får bli en promenad till poolen.

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj det var en riktig skara som du har :) Det blir intressant att läsa om ert liv i Spanien? Hur många av barnen är med?

    Hälsningar ifrån Bahamas.

    SvaraRadera
  2. Jävlar vad många! Jag undrar detsamma som Carola, hur många ungar bor där nere? Och hur gammal är du? :) Jag är nyfiken på trillingarna, ser dom likadana ut? :D

    SvaraRadera